Анатолий Вовк - психолог    
+38 (067) 76-35-675 Vovk.Anatoliy
 
vovkrvua vovkrvua@gmail.com
Центр професійної
психологічної допомоги
 
 
ГоловнаБлогVovcProПослуги центруВебінариПодіїЗапис на консультацію
 
 
ЯК СПОДОБАТИСЬ БУДЬ-КОМУ
Секрети спецагента ФБР
 
 
Професор психології Джек Шафер довгий час працював спеціальним агентом ФБР. У багатьох секретних операціях йому приходилось швидко включати своє вміння подобатись іншим. Джек каже, що є золоте правило, користуючись яким можна розташувати до себе будь-яку людину. І звучить воно так: «Примусьте співрозмовника сподобатися самому собі». Як це зробити, читайте в цій статті.
Зробіть помилку
Коли Джек Шафер починає вести курс лекцій у нового потоку, він як би ненароком робить помилку у вимові якого-небудь слова і дозволяє студентам виправити себе. «Я роблю вигляд, що збентежений, дякую їм за уважність і виправляю помилку», - говорить Джек.
 
Цей прийом він використовує, щоб досягти трьох цілей. По-перше, коли студенти виправляють помилку викладача, це дозволяє їм почувати себе більш впевнено. По-друге, вони починають більш вільно спілкуватися з наставником. По-третє, вони дозволяють помилятися собі.
 

Цей же прийом можна використовувати, щоб привернути до себе будь-яку людину. Помиляйтеся, показуйте свою неідеальність, дозволяйте людям виправитися. І вони будуть прихильними до вас.

 
Зробіть комплімент від третьої особи
Іноді прямі компліменти звучать надто нав'язливо. Багато людей не готові їх приймати або відчувають дискомфорт. У таких випадках краще використовувати комплімент від третьої особи.
 
Наприклад, ви хочете попросити що-небудь у бухгалтера Єфросинії Степанівни і для цього підходите до неї з такою фразою: «Єфросинія Степанівна, я тут розмовляв з начальником відділу кадрів, і він сказав, що, на його думку, ви кращий працівник нашої компанії! ».
 
Не обов'язково, звичайно, хвалити якісь професійні якості, можна і особисті. Наприклад, так: «Єфросинія Степанівна, начальник відділу кадрів сказав, що на минуле 8 березня ви спекли такі млинці! Він досі згадує, які вони були смачні ».
 
Не забудьте поспівчувати
Зазвичай, людей набагато більше цікавить їх власна персона, ніж будь-яка інша. І це цілком нормально.
 
Ще люди люблять співчутливі висловлювання. Що мається на увазі під «співчутливими»? Кожній людині приємно знати, що її уважно слухають і поділяють з нею її емоції. Звичайно, якщо людина починає розповідати про те, що у неї був важкий день, не варто падати ниць і говорити: «Який жах, ах ти бідний лапонька!» Особливо якщо це ваш начальник.
 
Цілком підійде звичайне висловлювання типу «У вас сьогодні був непростий день. З ким не буває". Або, наприклад, можна резюмувати так: «Ви хочете сказати, що сьогодні ви абсолютно задоволені тим, як у вас йдуть справи. Це чудово".
 
Ми повинні переконати співрозмовника, що ми поділяємо його почуття і розуміємо його. При цьому, якщо ви намагаєтеся підтримати людину, не треба точно відтворювати її слова. Співрозмовник може насторожитися: його мозок сприйме повторення як аномалію.
 
Забезпечте самопохвалу
Як ми вже говорили, між звичайним компліментом і лестощами дуже тонка грань, тому краще зробити так, щоб співрозмовник сам себе похвалив. Наприклад, хтось розповідає вам таку історію: «Для того щоб закрити цей проект, я працював по 60 годин на тиждень». Тут можна сказати: «Так, напевно, треба володіти залізною волею і відповідальністю, щоб працювати по 60 годин на тиждень». Майже гарантовано - співрозмовник відповість щось типу «Так, мені довелося постаратися, щоб здати цей проект вчасно. Я, звичайно, відмінно попрацював. Тут нічого не скажеш ».
 
Уміння зробити так, щоб людина сама себе похвалив, - це вищий пілотаж. Практикуйте це, робіть людям приємне. І ви обов'язково будете всім подобатись.
 
Просіть про послугу
Відомі слова Бенджаміна Франкліна: «Той, хто одного разу зробив вам добро, охочіше знову допоможе вам, ніж той, кому ви допомогли самі». Цей феномен відомий як ефект Бенджаміна Франкліна. Людина, яка надає люб'язність іншій людині, виростає у власних очах. Тобто якщо ви хочете сподобатися людині, то краще не робити послугу йому, а попросити про послугу його самого. Звичайно, не варто зловживати проханнями про допомогу.
 
Як правильно зауважив вищезгаданий Франклін: «Гості, як риба, починають погано пахнути на третій день». Те ж саме стосується людей, які занадто часто просять про послугу!
 

З повагою - ваш психолог і психотерапевт, Анатолій Вовк.

Цікаві теми :

>> Ніколи не ставайте батьками для партнера

>> Складнощі підліткового періоду

>> 5 запитань при першій зустрічі з психологом

>> Як після зради зберегти стосунки

>> Як обрати психолога
>> Кохання очима дитини. Що таке кохання.
>> Хто такий психолог. Міфи про психологів.
>> Стадії розлучення
>> Спілкуватись з дитиною. ЯК?
Записатись на прийом:
+38 (067) 76-35-675
Vovk.Anatoliy
vovcpro@gmail.com
vovcpro
 
 

Рекомендую переглянути

»          
 
____________________________________________________________________________________________________________________
Головна | БлогVovcPro | Послуги центру | Спеціалізація | Події | Документи
 
Анатолій Вовк - сімейний психолог, психотерапевт, сексолог
Всі права захищено © 2018
Besucherzahler
счетчик посещений